AMIN DÜDÜĞÜ MBİROL.

1 mesaj Seçenekler

AMIN DÜDÜĞÜ MBİROL.

BİROLUN SERÜVENLERİ
Admin
LA OLUM KENDİNİ NE SANIYORSUN SEN?

SİKTİMİN YOBAZ HERİFİ.

SENİ ÖYLE BİR SİKİCEM Kİ Bİ GÜN ŞAŞIRIP KALACAKSIN.

BU FORUMU DA KÜFÜR ETMEK İÇİN AÇTIM.

BAK ELİMDE KÜFÜR KAYITLARIN VAR OLUM

HASANUSTAA YAPMAZSA BEN YAPICAM VE DE BU İŞİN ŞAKASI OLMAYACAK SENİ GAZETEYE VERECEĞİM.

İZMİR E GETİRTME BENİ OLUM.

AMIN DÜDÜĞÜ.

UZUN SÜREDİR KÜFÜR ETMİYORUM

AMA BUGÜN KÜFÜR ZAMANI.

ÖBÜR DÜNYADA ÇOOKK YANACAKSIN SEN.

ZAMANINDA HAİER HAİER DÜNYA MARKASI ŞAMPİYONU KLİMA VARDI YA.

ŞAMPUAN GİBİ NE KÖPÜRDÜ BE SİKTİMİN KLİMASI ELİNDE KALDI.

OLUM HEM BANA SAĞDAN SOLDAN SATAŞ HEMDE SUSMAMIZI BEKLE KENEF KENELİ HERİF.

SEN YEMEK YERKEN AĞZINI AÇIP ŞAP ŞUP TÜKÜRÜK SESİN GELİYORDUR.

DOMUZUN GÖTÜ GİBİ SURATIN VAR.

HASANUSTAA NIN GÖTÜNDEN BİLE İĞRENÇ SURATIN VAR ULAN.

SENİ WHİTENİGHT BİLE SİKTİ ADAM GİTTİ 9KÖY ÜN FORUMA.

TABİİ ONU SÖYLE DOLDURUŞA GETİRİYORDUN DEMİ.

SENİ SİKMEYENİN DE HATRI KALDI ZATEN.